Avatar billede ird Praktikant
20. juni 2004 - 13:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til hardware

Halløjsa

Ja, jeg kunne godt selv finde det jeg skal bruge - men tænkte jeg ville høre andre erfaringer end mine egne til dette projekt.

Jeg har lavet en god handel, og skal have feset lidt penge af på lidt hardware kræs :-)

Jeg søger lidt erfaringer med kabinet forslag - casemods - kølestyring i frontpanelet (dog ikke vandkøling)

Jeg har alt hardware pånær kabinettet - så søger lidt hjælp/erfaring til det sidste.

Mangler du mere info så råb op.

//Ird
Avatar billede ird Praktikant
20. juni 2004 - 13:23 #1
http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=MCZM120&Fane=CMS,CMFD
lidt henaf dette jeg mener med kølestyringen :-)
Avatar billede kenp Novice
20. juni 2004 - 13:51 #2
jeg har smidt sådanne en i min http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=MCVA061&Fane=CMS,CMFD (fylder kun en 3,5" plads) og kan kun styre 4 kølere !
Avatar billede tubber Juniormester
20. juni 2004 - 14:03 #3
Et forslag til kabinet kunne være et sådan her fra Codegen:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=13116

Det er et bigtower, ville egenligt ha fundet et hightower, men kunne ikke finde et fra codegen.....
Fordi jeg foreslår et codegen er pladsen.....
Jeg har selv 2 codegen hightowers og et miditower og der er god plads til ledninger osv. så der kan skabes en god airflow i de kabinetter jeg har har kendskab til fra Codegen......

I dette BigTower er der umiddelbart også god plads, samt masser af plads til enheder :) ved dog ikke hvad mulighederne er for casemod på et sådan kabinet.....

/Tubber
Avatar billede ird Praktikant
20. juni 2004 - 14:05 #4
Hader codegen *G* det er noget skrammel..har haft 6 af dem og ikke et har været godt
Avatar billede tubber Juniormester
20. juni 2004 - 14:30 #5
Ok :)

Det er jo så smag og behag vel :) jeg er i hvert fald oven ud tilfreds med mine 3 :)

Tror ikke lige det er noget pga. prisleje.....men nu i snakker Zalman så se da lige dette :)
http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=2625

Ellers er der sådan et Lian Li kabinet, det får i hvert fald fine anmeldelser på HT:
http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=2617
Avatar billede ird Praktikant
20. juni 2004 - 14:33 #6
Ja Lian Li rykker - og det er også dem jeg har udkik på...dog ikke lige den model - men et i sort.

Har en cooler master wavemaster og er også glad for det - men ville prøve noget andet
Avatar billede ird Praktikant
21. juni 2004 - 17:04 #7
Lader ikke til der sker mere her - men giver det til i morgen så lukker jeg igen.

Beklageligt er hjælpen ikke det jeg søger :-)