Avatar billede kaew Nybegynder
21. juni 2004 - 01:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Alert on startup of Firefox 0.9

Hver evige eneste gang jeg åbner Firefox (0.9), får jeg denne besked:

http://frip.dk/kaew/Firefox.jpg

Det er sket efter jeg installerede IEview 0.8 beta (extension).
Derefter prøvede jeg at uninstall'e den, men der skete intet.

Efter flere forsøg på at installere 0.8.1 versionen, som heller ikke hjalp, fjernede jeg Firefox og dets mappe helt.

Så regnede jeg nok med, at hvis jeg nu installerede det igen, så skulle alt nok være i orden. Men ak - den kommer igen og igen...

Plz help me guys!
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
21. juni 2004 - 01:31 #1
Jeg har oplevet samme problem på Linux, med andre extensions :(
Jeg går ud fra, at du kører Windows, når du vil bruge IE-view

Det er ikke i Firefox' programmappe du skal løse problemet.

Hvis du bruger Windows XP eller 2000, så vælg Start > Kør... og skriv
C:\Documents and Settings\brugernavn\Application Data
husk at erstatte "brugernavn" med dit brugernavn på computeren.
Jeg mener også, man bare kan skrive %APPDATA% (bruger ikke Windows mere), så finder den det selv :)
Tryk enter.

Når mappen er åbnet, skal du i mappen finde undermappen mozilla, og omdøbe den til mozilla.old.

Så starter du Firefox, og lader være med at installere IR-view. Installer andre extensions, og konfigurer lidt, og hvis du absolut vil prøve at installere IE-view igen, så vil jeg anbefale dig at tage backup af mozilla-mappen i %APPDATA% først :)
Avatar billede kaew Nybegynder
21. juni 2004 - 02:04 #2
Great! Glad for at du kunne hjælpe mig :D!

Det virkede helt perfekt! Havde faktisk regnet med, at der var nogle filer i Documents and Settings, som man skulle af med - men kunne bare ikke finde dem :)! Slettede alt i 'Temp' mappen osv.

Mange tak for hjælpen :)
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
21. juni 2004 - 02:06 #3
Godt det virkede :)