Avatar billede straszek Praktikant
21. juni 2004 - 13:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

dns, ip gateway?

Hej

Hvor kan man i win xp se hvilken ip, dsn og gateway maskine bliver tildelt af en dhcp-server?

Søren
Avatar billede hmortensen Nybegynder
21. juni 2004 - 13:29 #1
start -> kør

skriv ipconfig /all
Avatar billede masteryeti Nybegynder
21. juni 2004 - 15:04 #2
grafisk er det også muligt :
Fra kontrolpanelet går du ind i Netværksforbindelser, og dobbeltklikker på det netkort du vil have informationerne fra. Klik på fanebladet til højre. Vil du have flere informationer, er der en knap du kan klikke på.

Men Hindu_skp's løsninger er hurtigere !
Avatar billede straszek Praktikant
02. juli 2004 - 14:41 #3
H