Avatar billede deadmez Nybegynder
22. juni 2004 - 10:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjææælp..min chat vil ikke virke!

Jeg har hentet conquerchat inde fra www.theill.com, jeg har været inde og redigere konfigurationsfilen og har fået smidt chatten op på serveren.
Alt skulle være i orden..

MEN... så når jeg prøver at loade default.asp siden i min browser... kommer den op med denne fejlmeddelelse.... og jeg tænker.... ARGGHHHH

Jeg har kigget på de linier hvor den siger at fejlen skulle være... og har prøvet at ændre lidt der.... men når jeg har ændret det så dukker der bare en anden fejl op... på en anden linie.... men altid i inc.utilities.asp..

HVAD GØR JEG ??

Her er den første fejlmeddelelse..
------------------------------------------------------------
HTTP 500.100 - Internal Server Error - ASP error
Apache
------------------------------------------------------------
Technical Information (for support personnel)

Error Type:
Sun ONE ASP VBScript compilation (0x800A0432)
Expected class name
inc.utilities.asp, line 536, column 15

Browser Type:
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)

Page:
GET /conquerchat/default.asp

Time:
Tuesday, June 22, 2004, 10:30:29 AM
------------------------------------------------------------

Håber i kan hjælpe mig herinde...
Avatar billede deadmez Nybegynder
22. juli 2004 - 21:27 #1
spørgsmål lukket pga. manglende deltagere
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 08:49 #2
Hej deadmez... Der er blevet foretaget en rettelse i min artikel efter de første kommentare.. folk var ikke helt tilfredse, men ser bedre ud nu.. du velkommen til at revurdere: ) Tak

http://www.eksperten.dk/artikler/519
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 08:51 #3
til den fejl i dit script så skal du nok kigge nærmere på inc.utilities.asp, line 536, column 15

og udskrive det med spørgsmålet... det der står på linien... ellers vis mere af dit script.. kan være noget af det kan undværes.