Avatar billede morten_leth Nybegynder
23. juni 2004 - 10:30 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

synd for Italien?

Ville da bare lige høre hvor mange danskere der egentlig synes det er synd for Italien??? personligt synes jeg ikke det er synd da de bare kunne spille ordentligt i stedet for klat bold... men det er nok surt..
Men hvad er jeres meninger?
Avatar billede norbert Nybegynder
23. juni 2004 - 10:32 #1
Synd? Hvorfor skulle det være synd? Det er jo kun et spil og der er tabere og vindere, sådan er det. Nej, selvfølgelig er det ikke synd, de var bare ikke bedre :-)
Norbert :-)
Avatar billede exp Juniormester
23. juni 2004 - 10:34 #2
Jeg synes det er vildt synd at de ikke virser lidt værdighed...
Avatar billede morten_leth Nybegynder
23. juni 2004 - 10:34 #3
ja... det er lettere sørgeligt... ALLE kunne da se at det sidste mål ikke var foræret...
Avatar billede jb777 Nybegynder
23. juni 2004 - 10:39 #4
Jeg har ondt af Italien... det er jo næsten synd for dem at de er blevet trådt over tæerne...

Men uanset udfaldet var de jo ikke kommet med... så syndes egentligt 2-2 var kanon.
Nordic Victory! Muwhahahaha
Avatar billede mobius6 Juniormester
23. juni 2004 - 10:40 #5
man ligger som man reder.
så ka de lære ka de!
Avatar billede norbert Nybegynder
23. juni 2004 - 10:40 #6
Men det er fedt at se at svenskere og danskere og nordmænd kan feste sammen, selv om hvis det ene hold taber. Her er dog tale om uafgjort, men alligevel :-)
Avatar billede blyno Praktikant
23. juni 2004 - 10:52 #7
<tudefjæs>Hvis de nu er så gode og kun er ude pga en nordisk konspiration, hvorfor vandt de så ikke over Danmark eller Sverige ? (Men det var måske en del af konspirationen).

Enig i af det er sørgeligt at de skal have et alibi for ikke at gå videre istedet for at erkende at de bare ikke spillede godt nok (var ikke heldige nok).</tudefjæs>
Avatar billede norbert Nybegynder
23. juni 2004 - 11:04 #8
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=253697
Fedt interwiew. Jeppesen gør ALT for at drille. :-)
Avatar billede ird Praktikant
23. juni 2004 - 11:11 #9
Tag en kiks ITA!!

De er de mest arogante boldspillere man kan overvære. At en narrehat som snotti bruger diverse lama metoder i brug fordi han er en dårlig taber gør det ikke bedre.

Hvad viser de går ud.......hvad hjælper det med spillere i Verdensklasse når sammenholdet er lig 0.
Tab og vind med samme sing siges der :-)

Men et tab for fodboldspillet uden tvivl. Sverige spiler totalt skod bold, men har marginalerne på sin side som altid
Avatar billede morten_leth Nybegynder
23. juni 2004 - 11:12 #10
det er så kanon det interview.. om det så er fis eller hvad det er.... det ligemeget.. det kanon humor..
Avatar billede morten_leth Nybegynder
23. juni 2004 - 15:07 #11
hmmm... lukker... kom bare med svar.. ;)
Avatar billede mobius6 Juniormester
23. juni 2004 - 15:45 #12
tag selv :)
lidt fjollet at dele point ud til en "kommentar" eller rettere holdning...
Avatar billede norbert Nybegynder
23. juni 2004 - 15:47 #13
Enig!!!
Avatar billede jb777 Nybegynder
23. juni 2004 - 16:15 #14
Svar: 2-2
Avatar billede norbert Nybegynder
23. juni 2004 - 16:18 #15
???
Avatar billede morten_leth Nybegynder
23. juni 2004 - 17:01 #16
mobius6... tjah... vel et spørgsmål om hvad man lyster at bruge sine point på.. men ja.. måske... ;)