Avatar billede EIHP Juniormester
23. juni 2004 - 13:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

craplort sætter sig en gang i mellem

jeg har et større problem::

det virker somom shift filter slå sig selv til
og når den går det; bliver den siddende; jeg kan ik slå det fra uden at genstart:: og min computer er næsten ubruglig når den er tilsluttet:: hvad kan jeg gøre?
Avatar billede ird Praktikant
23. juni 2004 - 14:06 #1
Måske ville en bedre titel være passende :-)
Avatar billede hobbez Nybegynder
23. juni 2004 - 14:43 #2
Har du slået handicap-hjælp til? (Det kunne se sådan ud, ud fra din overskrift :o))))))))

Det er det der hedder Stick Keys i US-versionen. Sikkert noget med hjælp til handikappede i den danske.

/Rob
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2004 - 10:34 #3
Du kan bare trykke shift 5 gange efter hinanden, og så trykke på annuller... så har du deaktiveret "Træge taster".
Avatar billede EIHP Juniormester
24. juni 2004 - 14:48 #4
Corholio, okay.. her bliver den ved med at ha det slået til, og ik bare en af gange, når man selv trykker
Avatar billede EIHP Juniormester
24. juni 2004 - 14:53 #5
hobbez.. Hvor kan jeg så fjerne Handicap helt?
Avatar billede hobbez Nybegynder
24. juni 2004 - 21:34 #6
eihp >> I kontrolpanelet. Led efter rullestolen.

/Rob
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2004 - 00:58 #7
Takker for point :-)