Avatar billede jimmynielsen Novice
24. juni 2004 - 09:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

få outlook.exe til at lukke fra en bat-fil

Jeg skal bruge den parameter (hvis den findes) man skal kalde outlook.exe (outlook 97) med fra en bat-fil for at få den til at lukke ned så jeg kan tage backup af outlook.pst uden at der går kage i det - jeg har prøvet med outlook.exe /close men det virker ikke og jeg kan ikke finde noget dokumentation nogen steder
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
05. juli 2004 - 09:03 #1
Der findes et lille program, og sikkert flere, som kan bruges. Kot Keyboard Pro (http://www.hot-keyboard.com/)
Avatar billede jimmynielsen Novice
05. juli 2004 - 10:28 #2
Det skal være noget der kan kaldes fra en bat-fil (altså uden interaktion fra brugeren) en hotkey er ikke godt nok
Avatar billede iknowstuff Nybegynder
05. juli 2004 - 10:34 #3
Hvilke systemer skal være understøttet?

Under XP kan du bruge taskkill til dette..
Avatar billede jimmynielsen Novice
05. juli 2004 - 11:00 #4
iknowstuff lav lige et svar - taskkill er lige hvad jeg skulle bruge - mange tak :)
Avatar billede jimmynielsen Novice
30. august 2005 - 11:17 #5
Den er for gammel til at forblive åben