Avatar billede eyston Nybegynder
24. juni 2004 - 10:17 Der er 2 kommentarer

Brug af copy/paste resulterer i at windows kokser.

Hej,

Har et underligt problem i windows 2000.

Ved gentagen brug at copy/paste oplever jeg at windows opfører sært. Tastaturer går i "CAPS LOCK" dvs. alt skrives med stort eller "." bliver til ":" og lign. "CAPS LOCK" er inaktiv.

Samtidig sker der noget andet, forestil dig at stifinder er åben. I højre side har du en masse filer listet, du klikker på den øverste og derefter på den nederste, herefter har den markeret det hele nøjagtig som når du holder shift nede.

Hvordan løses dette?

Mvh

/M
Avatar billede serverservice Praktikant
24. juni 2004 - 14:48 #1
Jeg vil umiddelbart tro at det er problemer med dit tastatur - ellers ved jeg det ikke
Avatar billede ptracy Nybegynder
25. juni 2004 - 11:24 #2
Jeg tror at du kommer til at holde Ctrl tasten nede for længe, og på den måde for du aktiveret hjælp for handikappede. Prøv at disable denne funktion, hvis du ikke har brug for den.