Avatar billede cem Nybegynder
25. juni 2004 - 16:18 Der er 3 kommentarer

PDF-fil som skal redigeres

Jeg har en PDF-fil (Adobe Reader?!) som jeg ønsker å sette inn en logo på...men Adobe READER er et lesnings program...så har dere noen forslag til hvordan jeg skal få sette inn på en logo???
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. juni 2004 - 16:22 #1
hvis ikke pdf'en er låst med password, kan adobe acrobat (ikke rederen) klare denne opgave. Ellers findes forskellige programmer der kan konvertere pdf til andre redigerbare dokumenter, hvor du kan indstææe logo og så konvertere tilbage til pds. F.eks. Omnipage Pro kan elektronisk scanne pdf til word dokumenter
Avatar billede cem Nybegynder
25. juni 2004 - 17:36 #2
men nå trenger jeg også et "produkt" som skal lage dokumenter fra Word til PDF...hva gjør jeg da?
Avatar billede buddy45 Juniormester
25. juni 2004 - 18:34 #3