Avatar billede aris Nybegynder
26. juni 2004 - 14:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

firmware nec 1300

Hej mangler firware til nec 1300 - så jeg kan bruge disse skiver:
DVD-R 4,7 GB Prodye Video gold 4x Speed og DVD-R 4,7 GB (G) Professional 4x
Har prøvet med 1546_Firmware_ND-1300A_WIN10B.zip
Bruger brænderprogram : InstantCD+DVD
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2004 - 08:07 #1
Her er de nyeste drivere (Dec-26-2003), lige til at downloade. Uanset hvilke skiver du bruger.  :-)
Dog er der tale om, at Princo-skiver er extremt dårlige. Men dine ser nu fine nok ud.  :-)  Forøvrigt har det intet med firmwaren at gøre.

http://www.herrie.org/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=30&orderby=hitsD#cat
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2004 - 08:08 #2
Forøvrigt: Har du prøvet at bruge NERO-brænderprogram? Det er utroligt godt og stabilt.  :-)  Jeg tror at du godt kan downloade en trialversion, fra deres website.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2004 - 17:16 #3
Jeg takker for points.