Avatar billede mmolsen Nybegynder
27. juni 2004 - 11:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mulig virus

Kunne ikke lige finde et sted dette passede ind henne.

Jeg tror selv jeg har fået en virus, selvom jeg har Norton fuld opdateret. (1. gang det sket nogen sinde)

Men som det er nu, kan jeg ikke åbne windows medieplayer. Der kommer bare en critcal lyd, og intet sker.

Deruover kan jeg i IE ikke ændre min startpage. Den starter på about:blank, men det er ikke en tom side, men en side hvor der kommer spyware killer reklame op og sånoget.

Nogen der kender til dette fænomen, og evt har en løsning.
Avatar billede koepp Nybegynder
27. juni 2004 - 12:03 #1
format c: eller http://www.eksperten.dk/artikler/127

Mit bud! >8]~
Avatar billede mmolsen Nybegynder
27. juni 2004 - 14:06 #2
Ja jeg er også ude i noget format C: den virker altid :)

Men jeg skal lige se om der er andre ting at gøre.. Det er jo et helvede at komme igennem ved vi :)
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
27. juni 2004 - 16:09 #3
du skal bare bruge cws.. jeg skal sende det hvis det er.. Ved ikke hvor man henter den :(
Avatar billede arlet Juniormester
27. juni 2004 - 17:08 #5
Hent en hijackthis : http://www.arlet.dk/hjt.htm

så kigger vi den igennem og fortæller dig hvad som skal slettes..
Avatar billede mmolsen Nybegynder
20. september 2004 - 15:43 #6
Formaterede :)