Avatar billede amphetamine Nybegynder
02. juli 2004 - 15:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sætte undertekst på film?

Hej, jeg vil lige høre om der er en nemmere måde at sætte en undertekst på en film, uden at skal re-encode den helt forfra (Bruger virtualdub) så hvis der var et program som kunne gøre det uden at re-encode ille jeg bliver glad :)
Avatar billede bentn Nybegynder
10. juli 2004 - 14:59 #1
Hvis du leder efter en nem måde, så det vel kun at bruge tv-out og optage det fra computer via tv, over på en dvd eller bånd med undertekster på.
Avatar billede amphetamine Nybegynder
10. juli 2004 - 15:56 #2
Nå, havde glet tråden :)

Men jeg ripper bare mine dvd'er med teksterne brændt ind fra starten, det er lidt nemmere end det du beskriver..