Avatar billede giismo Novice
03. juli 2004 - 17:54 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

søger en pro, webdesigner.

hejsa.

jeg er på udkig efter en rigtig dygtig webdesigner der virkelig kan sit arbejde og ikke bare kunne designer men også programmere i flere forskællige sporg, grunden til jeg søger en designer er fordi jeg har fået en super god ide er jeg sikker på men vil ikke optale den her inde, og denne ide er helt sikkert prøves at men det kræver altså også en rigtig dygtig webdesigner / programmør.

jeg har ikke sat det helt store bugdet at til dette projekt, men der vil selvfølgelig være nogen kroner at hente for den rette person, og bliver det et super hit ville der løbende falde noget at til den person der har været med til at udføre opgaven også efter endt arbejde vil der stadig kunne falde lidt at til personen hvis det bliver et hit der giver god indtjening.

men lad mig høre fra jer der ude, og send gerne nogen referencer med.

i er velkommen til at kontakte mig på admin@kodylt.dk heller ved at besvare dette indlæg.

giismo
Avatar billede dadane Novice
03. juli 2004 - 18:04 #1
Det er en uskik at oprette det samme spørgsmål flere gange! (http://www.eksperten.dk/spm/516514)
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. juli 2004 - 18:44 #2
du søger både designer og programmør, hvad skal du så stå for udover at komme med ideen? hvor gammel er du ? hvad vil du med projektet? fritidsbasis eller firma? hva har du lavet gennem tidens løb? disse ting kunne være rart at vide før vi sende dig en mail
Avatar billede webcreator Nybegynder
03. juli 2004 - 21:36 #3
Hej Giismo.

Kunne du give lidt flere detaljer? Fx. en smule om opgaven - hvad den indebære at programmeringsopgaver, hvilke ideer du havde gjort dig, hvad lønnen ca. vil blive - hvad er dit budget på, og hvor lang tid der er sat af til opgaven.

Ser frem til lidt flere detaljer, for jeg kunne måske være interesseret hvis projektet virker fornuftigt :)
Avatar billede giismo Novice
04. juli 2004 - 11:08 #4
hej triple-x og webcreator.

send mig en mail på admin@kodylt.dk så skal i få detaljerne sendt retur, for det er ikke noget jeg ville sende jer her inde da ens ideer hurtigt kan blive smuppet.

og til triple-x

dette projekt når det er færdig udført og køre klar skal det køres som en enkelt mands firma til at ligge ud med, og ja hvad skal jeg så lave ud over at komme med ideen, hvorfor jeg søger nogen webdesigner og programmører er fordi jeg mig selv ene mand skal ud i den virkelige verden og markedsføre det her og skaffe en grund platform for at det overhoved vil kunne komme til at køre der ud at, og det er der altså meget arbejde i, det er ikke fordi jeg ikke selv har erfaringer med design og programmering ( www.kodylt.dk ) men fordi hvis det virkelig skal blive til noget sort som jeg har på fornæmmelsen det kan blive skal jeg ud at markedsføre det her med det sammen programmering og design går i gang. jeg er 30år.

giismo
Avatar billede pixeldude Nybegynder
05. juli 2004 - 20:16 #5
Træk vejret giismo.

Jeg kunne også godt tænke mig lidt info på eksperten[at]dammark.net.
Hvis du altså ikke er død af luftmangel ... he he.
Avatar billede giismo Novice
06. juli 2004 - 07:20 #6
hejsa alle sammen.

i behøver ikk skrive mere i det her indlæg, for jeg har fundet manden der kan klare denne her opgave.

giismo
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2004 - 10:36 #7
så må du vel hellere lukke begge spørgsmål.
Avatar billede saucer Nybegynder
10. juli 2004 - 17:56 #8
Du kan kontakte mig på info[at]saucer.dk.

Hvis du vil se hvad jeg kan så kan du klikke her : www.saucer.dk

+ vores firma side som er her : www.duo-interactive.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. juli 2004 - 17:58 #9
saucer - prøv at læse hva giismo skriver 06/07-2004 07:20:43 :)

www.duo-interactive.dk - ser ellers utrolig lækkert ud.
Avatar billede saucer Nybegynder
10. juli 2004 - 18:06 #10
Heheh sådan kan se gå' når man ikke gider læse alle indlæg :D

Men så må vi lige få' giismo til at lukke og slukke
Avatar billede giismo Novice
12. juni 2011 - 18:39 #11
svar
Avatar billede giismo Novice
12. juni 2011 - 18:39 #12
svar