Avatar billede sadelmageren Nybegynder
03. juli 2004 - 21:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

C++ og Delphi programmør søges

Vi søger en freelance C++ og Delphi programmør.

Du skal have kendskab til:

- C++
- Delphi
- Windows services
- Windows registerdatabase
- WinAPI
- Sockets
- Licensering
- MySQL
- InterBase
- MsSQL

(Database-servere stilles til rådighed)

Du skal kende følgende udviklingsværktøjer:

- Borland Delphi
- Borland C++Builder 6

(Udviklingsværktøjerne stilles delvis til rådighed)

Det er vigtigt at du kan gennemskue anden kode - og evt optimere denne.
Endvidere SKAL du kende C++ og Delphi rigtig godt, og kunne arbejde på tværs af disse 2 syntakser.

Arbejdsopgaven:
Du skal videreudvikle eksisterende software og komme med løsningsforslag til optimering aåvel på kodningsområdet som på optimering af systemerne grafisk, sådan at disse bliver endnu mere brugervenlige.

Løn:
Der aftales en fast pris pr. opgave!

Flere arbejdsopgaver:
Kan vi arbejde sammen og "lide lugten af hinanden", vil der blive tale om flere arbejdsopgaver i løbet af dette år og mange år frem.

Hvem er vi:
En mindre IT virksomhed beliggende i Århus, med hovedvægten på servicering og vedligeholdelse af IT hos mindre og mellemstore virksomheder!
Avatar billede cybermike Nybegynder
03. juli 2004 - 23:45 #1
Jeg er intresseret i at hoere mere om jobbet. http://www.cybermike.dk.  ekim@unifix.org
Avatar billede trigemini Nybegynder
04. juli 2004 - 20:06 #2
Send os mere info - netop vores specialer.  info@trigemini.dk - www.trigemini.dk
Avatar billede phylox2 Nybegynder
06. juli 2004 - 11:48 #3
Hvis I er interesseret i en B2B aftale, så skal I være velkomne til at kontakte os, Anoa ApS. Se mere på www.anoa.dk

Vi har behærsker alle dine ønskede kendskabs-faktorer og har arbejdet med C++ Builder i flere år.