Avatar billede bullet! Nybegynder
04. juli 2004 - 20:54 Der er 7 kommentarer

Hjælp - Hvorfor kommer de her alerter tilfældigt ved opstart

Hvorfor kommer de her alerter tilfældigt ved opstart af Asus SmartDoctor og resulterer i minus opstart og nulstilling af funktionerne = "kan ikke huske mine indstilinger" Øvvvv!! Jeg køre WinXp pro og køre med de sidste nye drivere..
Screenshots af alerterne
MVH Bullet
Avatar billede bullet! Nybegynder
04. juli 2004 - 21:02 #1
Screenshots af alerterne er her: www.freestylegold.dk/alert.jpg

alle 3 alerter kommer hver gang
Avatar billede screem_brille Novice
15. juli 2004 - 02:29 #2
start op i fejlsikret tilstand, fjern driverne til dit gfx kort, genstart og reinstaller  dine drivere, det burde arhjælpe problemet.
Avatar billede bullet! Nybegynder
15. juli 2004 - 23:51 #3
jeg har afinstalleret driverne dog ikke i fejlsikret tilstand, mon det gør nogen forskel? har du været i samme problem, med samme hardware??
Avatar billede screem_brille Novice
15. juli 2004 - 23:55 #4
nej ikke med samme hardware, men prøv at fjerne resterne af driverne i fejlsikret tilstand engang, tror det hjælper *S*
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2005 - 13:53 #5
Kan du ikke få lukket det her spørgsmål ?
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 11:25 #6
Kunne man forvente noget feedback ?
Avatar billede screem_brille Novice
12. april 2007 - 00:44 #7