Avatar billede luffemann Nybegynder
04. juli 2004 - 23:41 Der er 1 kommentar

PSMS payment system

Vi forsøger at samle et team som skal udvikle et PSMS payment system.

Vi har allerede gateways klar til det meste af verden,
men mangler "lige at samle dem", som kan generere et betalingsmiddel via sms til enduser som tilbydes til diverse websites der kan implimeterer dette på deres sites.

Vores system skal have et "full affiliate program" som skal implemiteres med sms-enheden -og så skal der laves en "kickass" website - som være vores markedføringsværktøj og affiliateprogram.

Når du læser ovenstående, så kom tilbage asap. - hvis du forstod det meste og kan gøre en forskel - aflønningen er udiskuterbart den bedste - hvis du er den rigtige for vores team.

Opgaven påbegyndes snarest -og skal være færdig inden udgangen af august/04...

Lasse Larsen, llkl@dialog.as,
Avatar billede phylox2 Nybegynder
06. juli 2004 - 11:50 #1
Du kan kontakte os, Anoa ApS og så kan vi aftale nærmere. Vi har flere års erfaring med betaling via SMS.