Avatar billede ouch Nybegynder
05. juli 2004 - 18:28 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Surftown eller ComSupport?

Jeg har besluttet mig til at købe et domæne og webhotel hos enten Surftown (www.surftown.dk) eller ComSupport (www.csg.dk)(Så please, ikke 27 andre udbydere medmindre der er en rigtig god grund til det).

Prismæssigt ser Surftown ud til at være billigst på det mindste webhotel (9 kr per måned) og ComSupport på mellem/store (største 35kr per måned).

Jeg ville lige høre de erfarne, om en af dem kan anbefales over den anden (med begrundelse, tak!).

Jeg har spurgt dem begge omkring deres lidt kryptiske begrænsninger med fil-downloads ("uacceptabelt meget trafik"). ComSupport siger det er fint, mens Surftown ikke svarede meget enklere end deres regelsæt (Kører rundt i det samme med "uacceptabelt meget" hvilket jeg ikke rigtig kan bruge til en fis, de kan jo bare skrive X GB om måneden...).

Lige nu, ville jeg gå efter ComSupports største pakke. Kommentarer? (btw, det er første gang jeg køber domæne/webhotel, andet jeg burde vide? ;))
Avatar billede marzman Nybegynder
05. juli 2004 - 18:33 #1
jeg har haft Web10 i ca. et år og er IKKKE tilfreds... jeg har lige oprettet b-one.net til en bekendt.. og håber det bliver bedre... men jeg tror Klart at surftown er et godt valg... de har en rigtig god sever og en god forbindelse som "næsten" aldrig er nede... måske hvis der er en fejl men ellers ikke...
Avatar billede marzman Nybegynder
05. juli 2004 - 18:34 #2
håber det var svar nok... kan der til sige at jeg aldig har hørt om csg.dk !
Avatar billede ouch Nybegynder
05. juli 2004 - 18:36 #3
Er lige i tvivl? Er b-one.net hostet af surftown så?

Andre?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. juli 2004 - 19:04 #4
surftown er godt. stabilt og med et genial control panel. Har aldrig hørt om de andre!

tror ikke b-one og surftown har noget med hinanden at gøre!
Avatar billede ouch Nybegynder
05. juli 2004 - 20:44 #5
Har bestilt et Surftown webhotel, tak gutter. Hvis du vil have point så læg lige et svar james_t_dk
Avatar billede ouch Nybegynder
05. juli 2004 - 20:56 #6
Hah, det begynder godt. Det ser ud til at deres "glimrende" kontrolpanel er nede. Nogen der kan få forbindelse til https://cp.surftown.dk:443 ?
Avatar billede medions Nybegynder
05. juli 2004 - 22:22 #7
Du kunne også prøve at tage et kig på www.dansite.dk de er også billige og med en rigtig god service!

//>Rune
Avatar billede ouch Nybegynder
05. juli 2004 - 23:25 #8
Som jeg skrev, har jeg allerede købt et webhotel ;)
Avatar billede 7th Praktikant
06. juli 2004 - 05:54 #9
Du skulle have været lidt mere tålmodig :) Jeg ville klart have anbefalet at fravælge Surftown, da jeg ikke synes det kører alt for stabilt, men det kan du jo ikke rigtig bruge til noget nu :(
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. juli 2004 - 08:37 #10
Jeg smider et svar.

Du bliver glad for deres kontrol panel, det er meget let at bruge!
Avatar billede ouch Nybegynder
06. juli 2004 - 12:51 #11
:)

7th okay :( Jeg har bare hørt så meget godt om Surftown :| Næste gang er jeg mere tålmoding ;)