Avatar billede nellersteph Nybegynder
13. juli 2004 - 14:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fange et id efter en formular er kørt

Hej eksperter

Jeg har et problem, jeg skal fange et forhandler id efter en formular er kørt og opdateret...
man får forhandleren fra en dynamisk dropdown boks og dennes id skal så udskrives efter opdateringen, jeg har forsøgt lidt af hvert, men kan ikke få det til at funke.

HJÆÆÆLP
Avatar billede keysersoze Guru
13. juli 2004 - 15:12 #1
hvis forhandleren vælges ud fra en dropdown må values i dropdown jo bare være lig forhandlerens id - fx

<option value="1">navn</option>

når dette så submittes kan du fange værdien normalt vha request.form("xxx")
Avatar billede nellersteph Nybegynder
13. juli 2004 - 21:42 #2
Woohoo det virker, tak for hjælpen !

Skriv et svar så får du point !
Avatar billede keysersoze Guru
13. juli 2004 - 22:30 #3
svar