Avatar billede grann Nybegynder
16. juli 2004 - 23:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

I/O fejl på Maxtor One Touch 250 GB

Hej min HD melder I/O fejl når jeg prøver at få adgang til den. Jeg kan se den gennem disk manager og jeg kan skifte bogstav på den med dette program. Når jeg klikker på disken i denne computer går denne computer død. Er der nogen der har nogle forslag til hvordan jeg kan få den op at køre igen uden at skulle til at formatere den. Jeg tror der eventuelt kan være fejl i partitionstabellen?!?!
Avatar billede grann Nybegynder
16. juli 2004 - 23:46 #1
Under Disk Management står der Capacity 233,76GB Free Space 233,76 GB - som om at disken skulle være tom.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
17. juli 2004 - 08:58 #2
Bruger du noget af den medsendte software?
Jeg kan slet ikke se min under "Denne Comp"selvom jeg lige har fået besked på at den er installeret og klar til brug, mærkeligt.
Avatar billede grann Nybegynder
17. juli 2004 - 11:59 #3
Jeg bruger driveren
Avatar billede ewok Nybegynder
18. juli 2004 - 16:14 #4
ja er der nogen der kan hjælpe jeg har også dette problem jeg opretter et spørgsmål med en præmie på 500 point til den der har svaret.
Avatar billede ewok Nybegynder
18. juli 2004 - 16:15 #5
jeg har fundet ud af at hvis du  bruger firewire så er der ikke dette problem.
Avatar billede grann Nybegynder
18. juli 2004 - 19:08 #6
Hmm har du aldrig haft adgang over USB?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
18. juli 2004 - 21:00 #7
Jo en enkelt gang, og bruger jeg det medsendte prog. Retrospect så kører den fint men men der er en meget langsom og bøvlet opsætning og den vælger altid et ZIP drev som modtager for backup ikke Maxtor´eren.
meget mystisk HD
Avatar billede grann Nybegynder
28. december 2004 - 17:49 #8
Jeg glemte vist at få dette indlæg afsluttet ;)
Jeg formaterede disken og den var så god som ny :P