Avatar billede senj Nybegynder
19. juli 2004 - 14:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Manual til Canon ISUX 500 / Powershot S500

Jeg skal bruge en dansk manual til digital kamera Canon ISUX 500 lige til at downloade. Ved det findes et sted, men smed mit link væk og nu er det mig ikke muligt at opstøve det!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
19. juli 2004 - 14:53 #1
Kan en på engelsk ikke bruges? Jeg er ikke sikker på at der findes en på dansk.
Avatar billede senj Nybegynder
19. juli 2004 - 15:10 #2
gizmo -> jo hvis du kan finde en hvor der ikke står copy over hver side.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
19. juli 2004 - 15:27 #3
Hehe, ja, det er de åbenbart begyndte med på powershot.com. Der var der ikke da jeg hentede en til mit kamera derinde. Måske fordi de vil have folk til at købe en kopi i stedet. Ikke for det ville genere mig med det "copy" henover, men det kan selvfølgelig være irriterende hvis man printer ud eller hvad man ellers skal med manualen.
Avatar billede senj Nybegynder
30. juli 2004 - 09:49 #4
lukker