Avatar billede 0verride Nybegynder
22. juli 2004 - 11:51 Der er 4 kommentarer

* Alias SBE2003

Hejsa,

Nu har jeg prøvet at lave et alias så alle bruger der ikke findes sendes til postmaster@domain.tld.

Men den bliver ved at bounce til afsender med at bruger ikke findes. jeg har sat op hvem der er postmaster.

og regned med jeg kunne sætte *@domain.tld ind men denne e-mail findes. selv om det ikke er lykkes mig at finde den adresse.

nogle der ved hvordan man kommmer omkring dette. mener da bestemt at exchange serveren skulle kunne klare det lige som så mange andre mailserver kan.
Avatar billede strych9 Praktikant
23. juli 2004 - 09:35 #1
er det ikke bare @domain.tld i stedet for *@domain.tld?
Avatar billede 0verride Nybegynder
26. juli 2004 - 09:30 #2
den er sat ind som den skal.
ukendet modtager bouncer.

så desværre ikke
Avatar billede erp Nybegynder
04. august 2004 - 02:51 #3
Det er ikke indbygget i Exchange.
Se : http://mcseforum.dk/?Destination=/Artikler/Exchange/1/default.asp
her er en beskrivelse af hvordan du ved hjælp af en event sink kan få den ønskede funktion.
Avatar billede 0verride Nybegynder
14. september 2004 - 15:47 #4
hmm nu har jeg prøvet at lægge event sink ind og lave det som det står på http://mcseforum.dk/?Destination=/Artikler/Exchange/1/default.asp

genstarted den nye smtp server men der kommer stadig ikke mail fra til den angive mail adresse.

Kan se at de ligger i queue. og der ligger de bare og kigger...

Nogle ideer ?