Avatar billede tbsandau Novice
26. juli 2004 - 01:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PHP kode

Findes der en PHP kode som viser navnet på fx. det billede som man viser på sin side?
Avatar billede nocs Nybegynder
26. juli 2004 - 01:21 #1
Hvis du arbejder med et billede kan man vel sige $billedfil_name
Avatar billede coderdk Praktikant
26. juli 2004 - 01:32 #2
Hmm jeg forstår ikke spørgsmålet. Jeg har ofte rigtig mange billeder på én side ;)
Avatar billede salmanr Nybegynder
26. juli 2004 - 08:31 #3
Det gør der umiddelbart ikke,(ikke hvad jeg ved ihf.) men hva er det du tænker på? Nå man fx. kører musen henover? Så kan du jo bare bruge html til at  vise et navn. Ellers skal du ligge alle navne ind i en db og kalde derfra hver gang en billede loades.
Avatar billede tbsandau Novice
26. juli 2004 - 13:01 #4
Ved godt mit spørgsmål er svært at forstå :/ - Ved bare ikke lige hvordan jeg skal forklare det. Men tak for hjælpen, må finde på noget med en database!