Avatar billede megadragon Nybegynder
28. juli 2004 - 09:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Leder efter navnet på et Rum-stradegi spil

Som overskriften an tyder så leder jeg efter navnet på et  Rum-stradegi spil, som jeg spillede engang.
Nogle informationer om spillet:
Jeg tror nok at det var tur-baseret
det var et meget stor spil, man mange sol systemer
man kunne forske teknologi der gjorde det muligt at lave et sol system om til et sort hul ( man kunne også forske teknologi der gjorde det muligt at lave et sort hul om til en sol)
Der var også teknologi der gjorde det muligt at bygge en overflade over en sol, og dermed skabe en kolo-enorm planet
Avatar billede cpnielsen Nybegynder
28. juli 2004 - 09:30 #1
Det lyder som "Master of Orion"
Avatar billede megadragon Nybegynder
28. juli 2004 - 09:35 #2
nr 1?
Avatar billede cpnielsen Nybegynder
28. juli 2004 - 09:37 #3
Hmm, det er nok snarere nr. II...
Nr. III er det i hvertfald ikke, for det er rimeligt nyt
Avatar billede megadragon Nybegynder
28. juli 2004 - 09:38 #4
nr III har jeg, og det er det ikke, men det kan godt være nr II, vil prøve at kikke lidt ind i det
Avatar billede megadragon Nybegynder
29. juli 2004 - 16:09 #5
Nope, det var det ikke
For det første, så var det ikke muligt at bygge en kæmpe-planet over på en sol
og for det andet, så kunne man ikke lave en sol om til et sort hul, eller omvent
Avatar billede megadragon Nybegynder
29. juli 2004 - 16:37 #6
lukker
Avatar billede megadragon Nybegynder
08. august 2004 - 19:49 #7
ps, det var Space Empires IV