Avatar billede telemuzen Nybegynder
28. juli 2004 - 10:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Flash Certificering

Alloha

Jeg ville egentlig bare høre om der er nogen der ved om der findes en Flash certificering på rimelig avanceret niveu.

Evt. i dk, men hvis det kun findes i udlandet er det jo det som skal til.

Håber at høre nogle gode råd og erfaringer.

M/

Ps. nogen der ved hvorfor søgemaskinen under flash kategorien er ENLENDIG??
Sådan har den ikke altid været.
Avatar billede _michael_ Nybegynder
28. juli 2004 - 10:33 #1
Her kan du blandt andet finde frem til hvilke kurser og hvor de holdes henne.
http://www.macromedia.com/support/training/instructor_led_curriculum/
Avatar billede telemuzen Nybegynder
28. juli 2004 - 10:40 #2
Mange tak, det var faktisk noget af det jeg ledte efter..

Jeg kigger lige og vender tilbage med svar ; -)

Martin/
Avatar billede telemuzen Nybegynder
28. juli 2004 - 15:57 #3
Kommer du lige med er svar ; -)

Jeg er kommet frem til den løsning at vælge 2-3 kurser indenfor det jeg gerne vil lære.

har bare ikke så gode erfaringer med danske flash kurser

M
Avatar billede _michael_ Nybegynder
28. juli 2004 - 17:40 #4
Så får du et svar... :)

Jeg må godt nok indrømme, at jeg ikke har den store kendskab til danske kurser. Jeg har prøvet ét... Og det var nok det mest elendige jeg har prøvet...

Men hvis du skal ha' eksperterne frem, så prøv hos Dkmmug, det er den officielle danske Macromedia Brugergruppe. http://www.dkmmug.dk/

/michael
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. juli 2004 - 23:01 #5
Jakwag er da ganske fornuftig til flash, men markedet for rigtigt avanceret flash undervisning er forholdsvis lille.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. juli 2004 - 23:02 #6
Jakwag - fordi han underviser i flash.
Avatar billede telemuzen Nybegynder
29. juli 2004 - 09:48 #7
Det samme med mig og danske kurser, jeg tror jeg vil prøve at tage kontakt til Jakwag med special strikket kursus., jeg fandt nogen i england, men vil gerne have indflydelse på kurset. ; -)

Og nikolajdu:
Det var ærgeligt at det aldrig blev til noget med vores lille private kursus, jeg har bare for travlt lige i øjeblikket, hvilket du nok også har ; -)

M/