Avatar billede lee Nybegynder
02. august 2004 - 14:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook henter og går så i stå

Hej Eksperter

Jeg er stødt på det problem at min Outlook henter post og når den så har hentet en del ned, så fryser den.

Jeg får besked om et browser problem, sender en fejlmelding og når jeg så lukker *Oulook ned og vil starte den op igen viser det sig at der er mellem 2 og 5 outlook processer i gang.

Jeg slukker for de eksisterende outlook processer og så starter det hele forfra... henter post... fryser .... osv ....

Mvh Lee
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. august 2004 - 14:18 #1
Det kan være en korumperet mail der blokkere. Hvis du har mulighed for at bruge web mail, så log på via web mail og slet så mange mails du kan uden at midste noget. Det plejer at hjælpe på outlooks mulighed for at hente ned.

Hvis du ikke har web mail, så vil jeg tror du skal have fat i din mail udbyder og få dem til at kikke på postkassen
Avatar billede jpvj Nybegynder
02. august 2004 - 14:24 #2
Jeg vil nok nærmere kigge din maskine efter for netværksfejl. Disse kan ex. være forårsaget af spyware.

Gå ind på www.spywarefri.dk -> Værktøjer.

Hent og installer spybott. Start den og opdater definitioner og se hvad hvad den finder...
Avatar billede ladyhawke Novice
08. januar 2009 - 10:05 #3
respons?
Avatar billede lee Nybegynder
03. juli 2013 - 16:16 #4
Rolig nu... har været væk et par måneder :D