Avatar billede pmoll Praktikant
02. august 2004 - 14:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

RPC er fejlkonfigureret

Hej

Jeg har netop tilmeldt mig en hosted exchangeløsning. Jeg har fået det til at virke på 2 maskiner indtil nu uden problemer. Men men men når jeg prøver at opsætte det på den 3. maskine fortæller den mig at: Systemkomponenten RPC som Outlook skal bruge er ikke er konfigureret korrekt. Fair nok, men hvor og hvordan omkonfigurerer jeg det?

vh. Preben
Avatar billede no_stress Nybegynder
02. august 2004 - 17:12 #1
Jeg har selv haft problemet og løsning er her
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;830914
Avatar billede pmoll Praktikant
02. august 2004 - 18:24 #2
Det er for vildt!!!

Efter at have bokset med problemet de sidste mange dage og været ved at gå amok, så smider man et spørgsmål her på sitet og straks kommer der en løsning på problemet. Det er da for vildt!

Mange tak til no stress :-)
Avatar billede no_stress Nybegynder
02. august 2004 - 19:11 #3
Takker for point!