Avatar billede tfpp Nybegynder
03. august 2004 - 12:35 Der er 1 kommentar

Gentagende - Opgaver

Opgaver eksporteres fra en medarbejder til en anden. Der eksporteres som kommasepareret (windows) og importeres igen som sådan.
Opgaverne indeholder i stor udstrækning gentagende opgaver. Efter import er de gentagende opgaver udskrevet enkeltvis 5 år frem i tiden.
Vi ønsker naturligvis en samling så kun den næste er vist.
Avatar billede clausm Nybegynder
03. august 2004 - 12:55 #1
kommaseparerede filer understøtter ikke gentagne opgaver. Prøv at eksportere/importere via en pst-fil istedet