Avatar billede felixrival Nybegynder
04. august 2004 - 10:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SE T630 opgraderes til dansk sprog?

Jeg har noget familie i Holland som står og vildt gerne vil købe en T630 men, de ved ikke om den kan opgraderes til dansk sprog, hvor kan jeg finde ud af det? og hvor meget ville det koste?
Avatar billede enriko Nybegynder
04. oktober 2004 - 22:25 #1
du kan ringe eller skrive til www.mobilunlock.dk om han kan gøre det.. det burde han kunne .. du kan hilse fra mig af.. hilsen Gökhan
Avatar billede mobilunlock Nybegynder
19. januar 2005 - 23:14 #2
Hej. det kan godt lade sig gøre at opdater en T630 tl dansk sprog uanset hvor den er købt :-) og det koster fra 50 kr. prøv denne side http://www.nokia.unlock.webbyen.dk eller søg en unlocker på denne side http://www.dkunlock.dk

MVH MOBILUNLOCK og op efter hos en unlocker
Avatar billede felixrival Nybegynder
02. januar 2006 - 18:42 #3
et svar fra jer ville være godt :)

takker
Avatar billede enriko Nybegynder
03. januar 2006 - 19:36 #4
værsgo`
Avatar billede enriko Nybegynder
03. januar 2006 - 19:36 #5
værsgo`