Avatar billede kittyhawkdk Nybegynder
04. august 2004 - 19:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

afinstallering af XP

jeg har leget med en en trail version af XP 64bit et stykke tid for at finde udaf om det er noget værd, og har installeret det som dualboot samme med XP home, Home ligger på mit C-drev og 64bit på F-drev, nu vil gerne ha 64bit på C-drevet som eneste styre system, hvordan afinstaller jeg det fra mit F-drev uden at formatere det ?!?
Avatar billede serverservice Praktikant
04. august 2004 - 22:24 #1
Det kan du ikke - hmm.var det svar nok?
Ellers skal du tage et image og smide på en anden disk/partition og så slette c: og loade image der -ok?
Avatar billede kittyhawkdk Nybegynder
05. august 2004 - 12:21 #2
hmmm ok så må jeg bare få lavet et ghost.....

smider du et svar ?
Avatar billede serverservice Praktikant
05. august 2004 - 12:41 #3
værsgo