Avatar billede andersm Nybegynder
04. august 2004 - 19:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

1 times grafiker hjælp d. 5/8 købes

Jeg har brug for en times grafiker hjælp til opsætning af et postkort. Jeg har teksten og billedet, det hele skal "bare lige" sættes sammen og laves til et pdf format som jeg kan sende direkte til lasertryk.dk

Projektet kræver at du er sej rent grafisk, hurtig og villig til at bruge en time på opgaven imorgen torsdag på et tidspunkt mellem kl. 9:30 og 12:30.

Jeg betaler 300 kr. plus moms. (efter regning) for denne ene times arbejde.

Opgaven kræver at du har arbejdet med grafik til tryk tidligere.

Smid en mail adresse og evt. ref. så kontakter jeg dig asap.

Du kan se vores sidste postkort her: http://www.novane.dk/anders/tryk.pdf

Denne opgave er dog mere simpel idet forsiden skal være et stort billede og bagsiden, blot noget tekst stillet op på en pæn og stilren måde.

Med venlig hilsen
Anders Mogensen
Avatar billede websam Nybegynder
04. august 2004 - 21:07 #1
Har du fundet en til at løse det ? Ellers skriv til martin(a)newage.dk

/Martin Overgaard
Avatar billede andersm Nybegynder
04. august 2004 - 22:04 #2
Hej Marin. Undskyld men jeg bliver nød til at lukke dette spørgsmål ned. Beklager, jeg har gemt din mailadresse til en anden gang!

Tak for dit bud!
Avatar billede websam Nybegynder
04. august 2004 - 22:08 #3
Øhhhhh......fik du en til at lave det ?

/Martin