Avatar billede ferro Nybegynder
05. august 2004 - 11:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Harddisk virker ikke længere.

Det drejer sig om denne harddisk; http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=24666

Jeg oprettede 5-6 partitioner på den og installerede XP på den ene. Det virker fint, men pludselig en dag ville windows ikke starte op. Jeg kan ikke huske den eksakte fejl. Jeg har nu installeret XP på en anden disk og det kører fint. Jeg kan se disken i BIOS og i enhedshåndtering - men ikke i diskhåndtering. Jeg kan se partitionerne i DOS - men ikke i fdisk.

Hvordan får jeg min harddisk til at virke igen? Jeg har en del film og musik liggende på så hvis der er en måde hvorpå det kan blive reddet, ville det selvfølgelig være optimalt - men det vigtigste er dog at jeg kan bruge min harddisk igen.

På forhånd tak.
Avatar billede ferro Nybegynder
05. august 2004 - 11:34 #1
Jeg har inst. SP1 og opdateret BIOS.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
05. august 2004 - 12:17 #2
Download og test dette program: http://support.wdc.com/download/
Avatar billede ferro Nybegynder
05. august 2004 - 12:37 #3
Gætter på at du mener Data Lifeguard... :)

Fortsættelse følger.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
05. august 2004 - 12:43 #4
sorry.. mente det var et direkte link :/
det præcise program jeg mener er: http://support.wdc.com/download/#diagutils :)
Avatar billede ferro Nybegynder
09. marts 2006 - 12:48 #5
Afsluttes
Avatar billede webmasterdk Praktikant
09. marts 2006 - 12:52 #6
Og hvad var svaret?
Avatar billede ferro Nybegynder
09. marts 2006 - 13:30 #7
Der var intet svar. Eller dvs. harddisken var defekt og jeg har fået den ombyttet.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
09. marts 2006 - 13:34 #8
nevermind... glem jeg spurgte..