Avatar billede cyberz Nybegynder
06. august 2004 - 18:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vil spille musik i alle højtalerne

Hvordan får jeg lyd i 4 højttalere +sub? Efter formatering har jeg mistet mine lydindstillinger. Har installeret mit lydkort, og i opsætningerne for denne virker alt som det skal. Men jeg kan ikke få nogen af mine afspillere (winamp5) til at spille hverken 4.1 lyd eller 5.1...

Hvad kan man gøre ved det?

Det er et nvidia soundstorm onboard lydkort
Avatar billede peet-49 Novice
06. august 2004 - 19:20 #1
Kontrolpanel-lyde-sæt det op der.
Avatar billede cyberz Nybegynder
20. august 2004 - 21:54 #2
ingen god løsning åbenbart :-(
Avatar billede peet-49 Novice
20. august 2004 - 21:57 #3
Man kan ikke hjælpe, hvis der ikke kommer fedback-det er snart ved, at være normalen her på eksperten, også at I accepterer jer selv.