Avatar billede thedeathart Nybegynder
08. august 2004 - 03:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

billede input laver autosubmit på onclick

Hey.

Jeg har et problem, at når jeg laver en
<input type="image" src="images/just_01.jpg" onclick="et længere funktion"> så laver den autosubmit hver gang jeg klikker på inputtet, men hvis jeg bruger <input type="button" ..
så virker der perfekt...

Hvad kan problemet været ?
Avatar billede thedeathart Nybegynder
08. august 2004 - 04:49 #1
input type="submit" and input type="image" are interpreted by the browser as one and the same.. <= æv, nu går spørgsmålet så ud på HVORDAN jeg undgår dette.
Avatar billede thedeathart Nybegynder
08. august 2004 - 20:07 #2
lukker.. lavede det på en anden måde.

www.demo.thedeathart.dk/cms <- hvis i ville se løsningen.