Avatar billede csuperman Nybegynder
08. august 2004 - 16:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

128bit kryptering i IE6

Hej.

Jeg har en win2000 maskine med IE6 installeret.
Jeg skal ind på nogle sider som kræver 128 bit kryptering, hvilket ikke burde være noget problem med IE6.

Men det får jeg ikke lov til. Når jeg vælger Hjælp -> Om Internet Explorer, kan jeg se at min kryptering kun står til 56 bit.

Jeg har prøvet at afinstallere og installere IE6 flere gange, hente alle opdateringer fra windows update.

Er der nogle der har oplevet dette før? Og kender en løsning på problemet?

Mvh
Christian
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. august 2004 - 16:27 #1
Avatar billede csuperman Nybegynder
08. august 2004 - 16:51 #2
Det var lige hvad der skulle til.
Mange tak for hjælpen. Du smider bare et svar, så bliver du 200 point rigere.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. august 2004 - 18:01 #3
Jamen dog *s*
Det kommer her.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
13. august 2004 - 12:24 #4
Du kan lukke spm ved at markere mit navn nede til venstre og trykke accepter, hvis du ikke ved det *s*
Avatar billede csuperman Nybegynder
15. august 2004 - 01:16 #5
Sådan der...Havde lige glemt alt om det her spørgsmål :) Endnu engang tak for hjælpen.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
15. august 2004 - 09:14 #6
Velbekomme og takker for point :)