Avatar billede sandfeld Novice
08. august 2004 - 17:45 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Finde cd-rom-drevet i Nero burning??

Hejsa eksperter!

Jeg har et problem med programmet "Nero Burning". Jeg kan ikke få programmet til at finde mit cd-rom drev.

Når jeg vælger "Choose Recorders" så bliver der kun vist "image recorder" - virtual device" Der bliver ikke vist selve cd-brænder-drevet..

Mon ikke der en mulighed for at få Nero til at finde mit cd-drev...
Selve computeren en bærbar HP Pavilion ZV5140..og den har et indbygget CD-R / CD-RW / DVD og brænder drev....

Håber at I eksperter kan hjælpe mig...
Avatar billede sandfeld Novice
08. august 2004 - 17:47 #1
Jeg bruger programmet til backup af mine dokumenter og vil derfor meget gerne have det til at fungere...computeren er helt ny...jeg ved ikke om det er fordi programmmet ikke understøtter brugen af det cd-drev som findes i computeren??
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
08. august 2004 - 17:51 #2
fulgte nero med PCen. nogle brænderprog skal opdateres for at understøtte nyeste brændere. men har kun selv prøvet det med Roxios prog.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
08. august 2004 - 17:53 #3
som du selv forelår altså, at det muligvis ikke understøtter. kan du få lov til at opdatere nero. med roxios brænderprog var der en helt bestemt instalationsvejledning om at man skulle installere opdateringen får man genstartede og den slags. tjek neros hjemmeside. hvilken version af nero er det præcis du har
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. august 2004 - 18:57 #4
mrmox2 har helt ret. Det er en klassisk Nero/brænder problematik. Opdater Nero, så finder den dit drev.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
08. august 2004 - 20:55 #5
prøv evt. om xp´s, (hvis xp) brænder funktion virker... virker den, skal du sikkert bruge Roxio istedet for nero.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
08. august 2004 - 21:00 #6
Avatar billede vest Nybegynder
08. august 2004 - 21:22 #7
Du kunne eventuel prøve "CDBurnerXP Pro" Jeg bruger den selv, og jeg syntes den er meget god, og så er det freeware :-)
Du kan finde den her
http://www.freefiles.dk/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=62

mvh Per
Avatar billede sandfeld Novice
09. august 2004 - 15:54 #8
Jeg tror at det bliver dig som får point mrmox2 - men jeg skal lige teste det så vender jeg tilbage...
Avatar billede sandfeld Novice
09. august 2004 - 22:07 #9
mrmox2 >>> ja jeg havde jo godt nok næsten selv besvaret spørgsmålet men tak for hjælpen anyway....du skal dog selvfølgelig have dine point alligevel...Giv mig et svar og du får point...
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
09. august 2004 - 23:18 #10
jamn jeg svarer da gerne, vi kan jo dele pts, fint for mig. det er altid skønt når det kører som det skal
Avatar billede sandfeld Novice
10. august 2004 - 15:39 #11
Ja men lad os da bare sige at vi deler pointene....det lyder meget fair