Avatar billede rudimus Nybegynder
10. august 2004 - 23:58 Der er 2 kommentarer

Programør til dynamisk menu søges.

Jeg skal bruge en dynamisk menu, som henter menu, og under menuer fra en database. Jeg vil gerne have det så ledes at den kan gå ud i 5 grene. Lige ledes skal det laves som en applet, tror jeg det hedder. Dvs. det hele skal loades med det samme, da der er en del grafik på siden, og siden vil blive langsom, hvis det hele skal opdateres hvergang man klikker videre.

Giver det mening, det jeg skriver og er der en der kan hjælpe mig, jeg har lidt penge, til ulejligheden...
Avatar billede roenving Novice
11. august 2004 - 00:21 #1
Kan du ikke bruge en de mange menuer, som findes i forvejen ?-)

De mange skrives som javascript-arrays, det kan du jo også gøre fra din database ...

-- og så skal du iøvrigt huske, at du ikke må udlove point OG andre ting, det er enten/eller, så måske skulle du lukke her og flytte den over i opgaver, hvor bl.a. penge er et lovligt betalingsmiddel !-)
Avatar billede rudimus Nybegynder
11. august 2004 - 10:00 #2
Lukker og flytter