Avatar billede rudimus Nybegynder
11. august 2004 - 10:07 Der er 7 kommentarer

Dynamisk menu fra database

Jeg skal bruge en dynamisk menu, som henter menu, og under menuer fra en database. Jeg vil gerne have det så ledes at den kan gå ud i 5 grene. Ligeledes skal det laves som en applet, tror jeg det hedder. Dvs. det hele skal loades med det samme, da der er en del grafik på siden, og siden vil blive langsom, hvis det hele skal opdateres hvergang man klikker videre.

Giver det mening, det jeg skriver og er der en der kan hjælpe mig, jeg har lidt penge, til ulejligheden...
Avatar billede locturian Nybegynder
11. august 2004 - 10:20 #1
Hej, hvor meget regner du med at du kan give for det, og hvilket programmeringsprog snakker vi om ?
Avatar billede rudimus Nybegynder
11. august 2004 - 11:21 #2
Det er i forbindelse med en E-shop. Jeg har lavet designet i asp. Jeg kan godt bruge en til at hjælpe mig med at sætte det hele op. sådan at vi gør det i samarbejde.. Jeg har sparet 2500,- kr. sammen og dem vil jeg gerne om nødvendig bruge på at lave shoppen færdig.
Avatar billede locturian Nybegynder
11. august 2004 - 11:24 #3
Har du mulighed for at fange mig over msn? Så kan vi tage en snak om det... locturian(a)hotmail.com
Avatar billede rudimus Nybegynder
11. august 2004 - 11:58 #4
Nej det har jeg ikke, men send dit tlf. nummer, eller ring 97122247
Avatar billede locturian Nybegynder
11. august 2004 - 12:01 #5
Er ikke meget for at oplyse mit telefonnummer på eksperten.dk, men fang mig på loc(a)locturian.dk ;)
Avatar billede coolius Nybegynder
11. august 2004 - 12:06 #6
Hej,

Hvis du kan bruge en løsning i PHP, vil jeg gerne tilbyde at gøre det.

Det lyder ikke som en særlig stor/kompliceret opgave, så jeg kan gøre det for 1000kr.

Send en mail til seb(s)bossman.dk hvis det skulle være noget.
Avatar billede cautoo Nybegynder
11. august 2004 - 16:08 #7
Hejsa...

Du siger godt nok du har lavet designet i ASP (her går jeg ud fra, du mener HTML, eftersom asp ikke er designsprog, og går ud fra, at du bare har lavet det som asp filer), men hvis det er en mulighed, at lave det i PHP med evt. MySQL som database, kan jeg sikkert også give dig et tilbud, hvis du vil have hjælp til at få det hele op, kan jeg ikke love det holder sig på de 1.000kr. som coolius tilbyder, men jeg kan tilbyde hjælp ud fra mine 1 års erfaring som professionel, og en del års privat programmering for mig selv.
Hvis du vil høre nærmere kan du kontakte mig på dhellner(snabel-a-her)jubiimail.dk