Avatar billede deleuran Nybegynder
11. august 2004 - 21:04 Der er 5 kommentarer

Kan ikke boote min gamle XP partition op

Jeg er helt ny bruger af linux SuSE. Jeg har lige installeret Linux på mit E-drev. Jeg havde i forvejen Windows XP på C-drevet.

Mit problem er at jeg ikke kan komme ind i min Windows XP mere. I opstarten kommer jeg ind i LILO bootloader hvor jeg kan vælge mellem Linux, Windows eller Safe mode. Når jeg vælger Windows kommer der et vindue hvor der står loading Windows. Mere sker der ikke.

Når jeg går ind i Yast syntes jeg at det ser rigtigt ud. dev/hda1

Hjælp
Avatar billede c-holst Novice
11. august 2004 - 21:15 #1
http://hcma.dk/tips&tricks.htm#install_med_andet_os_koerende

måske kan du finde lidt inspiration i denne artikkel
Avatar billede deleuran Nybegynder
11. august 2004 - 21:18 #2
jeg søger en løsning i SuSE
Avatar billede c-holst Novice
11. august 2004 - 21:20 #3
alt i orden, havde måske misforstået dit spørgsmål
Avatar billede deleuran Nybegynder
11. august 2004 - 21:27 #4
tak alligevel
Avatar billede deleuran Nybegynder
11. august 2004 - 21:57 #5
Det viste sig at være nemt at ordne. Jeg skulle bare gå ind i bios og sætte harddisken til LBA.