Avatar billede p_burns Nybegynder
13. august 2004 - 08:51 Der er 3 kommentarer

firedaemon.exe error

Jeg er begyndt at få en fejlmeddelelse når jeg starter min computer op:  "firedaemon.exe" is not responding and i must end task.
Har kørt ad-aware og norton virus scan unden resultat.
What´s happening?
Avatar billede ostereje Nybegynder
13. august 2004 - 10:10 #1
du kunne slette firedaemon.exe fra regedit her:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
og / eller her:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

det vil gøre at firedaemon ikke starter op sammen med windows og derfor heller ikke gå ned
Avatar billede cpnielsen Nybegynder
13. august 2004 - 10:17 #2
Det ser ud til, at du har Backdoor.NTHack virus.
Der står lidt om den her:
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/backdoor.nthack.html

Du kan evt. forsøge med en online virus-scan her:
http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp
Avatar billede ostereje Nybegynder
13. august 2004 - 10:24 #3