Avatar billede aris Nybegynder
13. august 2004 - 23:38 Der er 10 kommentarer

hjælp til at åbne drw. fil

Hjælp til at åbne 2 filer (40 kb) med efternavnet drw.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
14. august 2004 - 00:01 #1
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
14. august 2004 - 00:05 #2
paint shop pro skulle kunne åbne det http://members.aol.com/donnaskani/filetypes.html
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
14. august 2004 - 00:07 #3
jeg fik micrografx sammen med en gammel scanner, det ser også ud til at kunne virke
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
14. august 2004 - 00:08 #4
eller paint shop pro i shareware http://www.tucows.com/preview/194869.html
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
14. august 2004 - 00:16 #5
har lige haft micrografx åbent. det ser ud til at den har det fint med det format. så hvis alt andet kikser kan jeg konvertere dem for dig.
Avatar billede aris Nybegynder
14. august 2004 - 08:53 #6
Hej kan ikke åbne dem med paint shop pro, så jeg vil meget gerne have dig til at konvertere dem for mig
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
14. august 2004 - 16:41 #7
OK, jeg skal prøve med micrografx
send dem til mrmox2 snabela hotmail.com jeg skal afsted en uge, men hvis du sender dem inden 22 i aften skal jeg ordne det hvis micrografx kan
skriv som emne på email ISDN og skriv også hvilke formater du vil have
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
14. august 2004 - 18:15 #8
hej aris, jeg har prøvet mange forskellige programmer, og intet virker. enten er der fejl i filerne eller også leder vi et helt forkert sted.
filerne indeholde binære data, men hvad forventer du at der dukker frem når de fortolkes: text, grafik, databaseoptegnelser eller hur (eller noget der kan køre)??
Avatar billede aris Nybegynder
14. august 2004 - 19:52 #9
Det er tegninger over et nyt badeværelse "badefirmaet" har sendt til mig
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
14. august 2004 - 20:04 #10
når hverken paint shop pro eller micrografx kan åbne dem kan der være en fejl i dem. jeg foreslår at du beder "badefirmaet" om at de sender det i andet format. hvar de mulighed for det.