Avatar billede larslind Nybegynder
20. august 2004 - 08:19 Der er 6 kommentarer

kan ikke åbne spil i xp

Jeg kører xp med to brugere, og når jeg forsøger at åbne et spil på en anden bruger end adm.bruger for jeg denne meddelelse:

Director Player 6.0:
Unable to copy the file C:\windows\xobglu16.dll to your windows directory.
The disk may be full.

...noger ved hvad der sker her ???

mvh
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. august 2004 - 09:37 #1
Prøv at gøre brugeren medlem af administrator gruppen. Så må han skrive i den pågældende folder.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
31. august 2004 - 00:27 #2
Fik du løst problemet ?
Avatar billede larslind Nybegynder
31. august 2004 - 07:57 #3
ikke rigtig synes jeg, da jeg ikke vil gøre brugeren til administrator på computeren, da det er børn og temmelig meget begynder, og computeren bruges til arbejde.
og det har jo virket før, altså kun 1 adm samt flere brugere

så ???
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
31. august 2004 - 08:54 #4
Ok, har du mulighed for at geninstallere spillet. Ved mange installationer spørger den jo om, om installationen skal gælde for denne bruger eller alle brugere.
Du har muligvis valgt kun denne bruger da du installerede i sin tid.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
31. august 2004 - 08:57 #5
Hmm.. her nævnes en workaround med "RunAs":
http://www.adlc.ca/home/techSupport/faqtle.htm
Avatar billede larslind Nybegynder
31. august 2004 - 18:15 #6
nej den spørger ikke efter bruger, og alt skal jo install. af adm.