Avatar billede gozar Nybegynder
27. februar 2001 - 23:14 Der er 20 kommentarer

Hvoffor må jeg ikke ændre e-mail adressen!

Hvoffor kan jeg ikke ændre den e-mail adresse jeg vil have ekspertens mail sent til??

Under instillinger skriver jeg den nye, men efter at have trykket opdater, kommer den gamle mail adresse frem igen!!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. februar 2001 - 23:18 #1
check om der er kommet et brev fra eksperten på den nye emailadresse
Avatar billede gozar Nybegynder
27. februar 2001 - 23:25 #2
Det er der ikke. Det var omkring kl 16:00 jeg forsøgte ar ændre den!
Avatar billede parazite Nybegynder
27. februar 2001 - 23:32 #3
Prøv at ændre den under Din adresse. :o)
Avatar billede parazite Nybegynder
27. februar 2001 - 23:34 #4
Avatar billede gozar Nybegynder
27. februar 2001 - 23:34 #5
øhh!! Skulde mene jeg skal ind under instillinger / instillinger og skrive i feltet E-Mail !!!
Avatar billede parazite Nybegynder
27. februar 2001 - 23:35 #6
Det skal du så IKKE kan jeg afsløre! :o)
Avatar billede gozar Nybegynder
27. februar 2001 - 23:38 #7
nå men når du ikke kan komme med noget brugbart..
Avatar billede parazite Nybegynder
27. februar 2001 - 23:39 #8
Har du overhovedet prøvet hvad jeg har sagt? Du SKAL ændre den under Din adresse!
Avatar billede gozar Nybegynder
27. februar 2001 - 23:41 #9
Okay. Hvor finder jeg \"Din Adresse\"
Avatar billede parazite Nybegynder
27. februar 2001 - 23:42 #10
Indstillinge > Din adresse... *suk*
Avatar billede gozar Nybegynder
27. februar 2001 - 23:51 #11
Den tror jeg ikke rigtig på.. Alle mine felter er tomme under min adresse men aligevel får jeg mail fra eksperten. Bare på den forkerte mail adresse!

Jo har prøvet at skrive den anden mail der men får stadig mail til den gamle adresse!
Avatar billede parazite Nybegynder
27. februar 2001 - 23:54 #12
Hmmm... ændrede zq da min egen på den måde engang... giv mig lige nogle minutter... VED det kan lade sig gøre.
Avatar billede parazite Nybegynder
27. februar 2001 - 23:56 #13
OK - har lige ændret min selv. Rettede det i Dine indstillinger, men modsat dig, så modtog jeg en mail, som jeg bekræftede på. Det virkede!
Avatar billede gozar Nybegynder
28. februar 2001 - 00:01 #14
Okay. Fejlen består i at der er - i min mail adresse. Hvis jeg fjerner - så skriver den at jeg skal vificer (Stabeplade!!) min email!!
Avatar billede parazite Nybegynder
28. februar 2001 - 00:03 #15
Den forstod jeg ikke lige?
Avatar billede gozar Nybegynder
28. februar 2001 - 00:09 #16
min email ender på @e-box.dk Men det vil eksperten ikke acceptere!
Men når jeg så skrev @ebox.dk så er der ingen problemer..
Avatar billede parazite Nybegynder
28. februar 2001 - 00:15 #17
Smid en mail til admin, da det så må være en fejl i deres programmering.
Avatar billede gozar Nybegynder
02. marts 2001 - 10:01 #18
Hmm de kære admins har vist travlt. De har iverfald ikke svaret igen på min e-mail og problemet er ikke blevet rettet.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
02. marts 2001 - 16:42 #19
Har du prøvet de pågældende forslag ? det går ikke hurtigere ved at skrive til os, hvis du ikke har afprøvet de forskellige muligheder.

Der har været nogle problemer med ændr. af email-adresser, som vi dog har foretaget rettelser omkring.
Avatar billede gozar Nybegynder
04. marts 2001 - 15:06 #20
Ja, jeg har prøvet de forskællige muligheder der er beskrevet her.