Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
24. august 2004 - 21:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Rollercoaster tycoon 2 kommer med fejl, hvad gør jeg?

Jeg har rollercoastertycoon 2, skide godt spil efter min mening.
Dog da jeg skiftede til XP kom denne mærkelige fejl, hvad gør jeg?

Jeg har lavet et rimeligt stort scenari, og vil så køre det,
så kommer denne fejl.

Vinduet hedder Error Trapper
Exeption Raised - Access Violation
Error location: Unknown

Derefter ved klik på ok lukker spillet!
Så prøvede jeg at lave en bane på 150 x 150
og så kun lave en indgang og en vej til kantan, og gemte den!

Så kunne den fint åbne!
Hvad kan være galt!

Hjæælp!

PS. Jeg ser virkelig frem til 3eren :)
Avatar billede mobius6 Juniormester
25. august 2004 - 09:45 #1
det er vist en ret almindelig fejl...
Another bug is the random Error Trapper. Save your game FREQUENTLY, every ten minutes. I usually make about five different files for a given scenario and overrwrite them every few minuters because the super-annoying Error Trapper simply pops-up and exits the game, and nothing will be saved..."

"You may need to reinstall the game and then try the trainer. It sounds like you downloaded the game, if not it could be a bad download or simple cd-writing error"

læs lidt her:

http://shop.soft32.com/buy-B0000695GX-AsinSearch-us.html

og/eller skriv:
Error Trapper rollercoaster tycoon 2 patch
i onkel Google
;)
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
25. august 2004 - 12:25 #2
Jeg har fundet dette på ataris side, men det hjælper mig ikke, prøv at kigge på det!

http://www.atarisupport.com/newfaq/rollercoastertycoon2.php?browser=1&issueNum=341&osType=WINXP&pageDisplay=MAIN#faq_prodissues
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
25. august 2004 - 21:47 #3
Dit forslag virkede ikke!

Har dog fundet en løsning tror jeg!
Jeg tror bare det var uheldigt!
Jeg lavede en ny bane, større med dog næsten magen til,
og det virkede, tror bare det var en skidt bane den fik lavet!

Men tak for opmærksomheden!
Avatar billede mobius6 Juniormester
26. august 2004 - 09:00 #4
hvis du fortsætter din "kedelige" point-attitude så ender du med at INGEN vil hjælpe dig, det var helt sikkert sidste gang for mit vedkommende.

...din forklaring er utroværdig.
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
26. august 2004 - 15:06 #5
Hvad mener du med mine point, reglerne er ikke, "UANSET OM SVaRET VIRKER SKAL DU GIVE DEN DER SVARER POINTENE"

Hvis du havde givet mig et brugbart svar havde du selvfølgelig fået dem!!!!!!!!!!!!!!

Men svaret virkede ikke!

citat: "din forklaring er utroværdig"

Flot, uanset hvad jeg gør vil den anden bane ikke køre, så min forklaring passer fuldt uD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg vil gerne have en begrundelse til det du skriver!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede mobius6 Juniormester
26. august 2004 - 17:32 #6
point attitude var i grunden mere en generel betragtning, jeg ser at det ikke er første gang at brugere føler at du har en lidt særegen holdning til systemet.
basically var det bare ment som "et godt råd".

"Error Trapper" fejlen har INTET men baneopbygning at gøre men er som du kan læse en "bug" i RT2 systemet som er vanskelig at komme forbi uden at lave ændringer i windows sys.

:)
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
26. august 2004 - 18:53 #7
JEg kan ikke se hvad jeg gør forkert med de point!

og så, ok det med bug, men det hjælper ikke ret meget, ved bare hvad fejlen er nu, men ikke hvordan man løser den!
Avatar billede mobius6 Juniormester
26. august 2004 - 19:21 #8
I get a "Error Trapper" why is it doing this?

The logical reason for this is that you have use a trainer and did to many things at one time, or increased you money by to much and the game reconized it. Sometimes uninstalling the game will fix it but in others it won't do anything.

Yo, there is a patch to fix this problem, just go tot his site at the bottom and go to the RollerCoaster Tycoon: Loopy Landscapes Use this patch to upgrade from V1.20.012 to V1.20.013 (Current Version)part of the site and download the english (US) version. Install this onto ur computer and ur good to go.
http://cgi.cankita.force9.co.uk/rctplace/rct-1/downloads/patches.php