Avatar billede krillo Nybegynder
26. august 2004 - 10:35 Der er 1 kommentar

HVorfor kan jeg ikke finde Hi-MD til salg nogle steder i DK.

Jeg syntes jeg har ledet tykt og tyndt igennem... Jeg syntes det lyder som en røvsmart idé og afspillerne er forholdsvis billige, men før jeg vil overveje at købe en skal jeg lige vide prisen på et medie herhjemme.
Avatar billede krillo Nybegynder
26. august 2004 - 11:04 #1
http://smb.us.sony.biz/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/en/-/USD/BB_DisplayProductInformation-Start;sid=M0jYKan4KNjYP-jVkSfSIubpSitunLCwNqk=?ProductSKU=HMD1G&Dept=smb-acc&CategoryName=smb-acc_RecordableMedia_MiniDiscMedia&RequestChannel=Business

okay er det en pris man kan forvente herhjemme? ca. 50 kr for 1 gb medie? for så er det jo pissesmart, når man også kan gemme andet end musikfiler på den. og afspilleren kan fås til 2-3000, hvis man bare bruger 500-1000 mere, så er der 10-20 gb plads, der kan udvides (så kan hele min cd samling på 500+ cder ligger på 10-12 medier) det er smart.