Avatar billede crashdummy Nybegynder
26. august 2004 - 19:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fjernelse af simlås - har operatørkode!

Hvordan fjerner jeg simlåsen på min Ericsson T100?
har fået denne vejledning som ikke virker, da jeg ikke får det frem på skærmen som der står jeg skulle få...:
Kære kunde,

Sådan åbner du din operatør låste Ericsson mobiltelefon med imeinummer  351261801542054

Tænd telefonen uden sim-kort i.

* Tryk 1 gang mod venstre - Tryk 2 gange på * (stjerne) - Tryk 1 gang mod venstre
o  Hvis telefonen nu viser : "Fjerne SIM-lås" så tryk på  YES
o Hvis telefonen nu viser : "Network" så vælg  "1 Net" og tryk på YES
o Hvis telefonen nu viserr : "Tilpasset med MNC2" så vælg  "1 Net" og tryk på YES
* Telefonen skriver nu "05forsøg (kan variere) Tast NCK"
* Indtast følgende operatørlåsekode 76206594 og tryk på Yes
* Telefonen skriver nu "Ikke låst til net !"

Du har kun 3 forsøg til at åbne din telefon til anden udbyders SIM-kort Hvis det ikke lykkes dig indenfor disse 3 forsøg at åbne telefonen, bedes du sende den som almindelig pakke til:

Telia Mobile
Att.: Kundeservice
Ejby Industrivej 135
2600  Glostrup

Hvis du bruger flere en 3 forsøg, vil visse modeller gå ind og blokere permanent. Det vil herefter ikke være muligt at få telefonen åbnet igen, ej heller ved indsendelse til Telia.  I tilfælde hvor telefonen blokerer efter flere end 3 forsøg, vil telefonen desværre ikke blive erstattet.

Venlig hilsen/Best regards
Telia Mobile
<UNDERSKRIFT>
Kundekonsulent - Kundeservice
Dybendal Alle 10, 2630 Taastrup

Mobile +45 80101080
E-mail crmkundeservice@telia.dk
www.teliamobile.dk
Avatar billede belle Nybegynder
27. august 2004 - 09:05 #1
Ring til deres kundeservice fra en anden telefon så kan de guide dig igennem
Avatar billede crashdummy Nybegynder
27. august 2004 - 19:24 #2
Smid lige et svar - det viste sig at simkortet skulle sidde i mens man låste den op ;)
Avatar billede crashdummy Nybegynder
28. august 2004 - 20:32 #3
ok - last call!

du har 24 timer til at smide et svar. Derefter er point mine.
Avatar billede belle Nybegynder
28. august 2004 - 22:52 #4
her er et svar
Avatar billede belle Nybegynder
29. august 2004 - 13:50 #5
nej her er et svar
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2004 - 17:10 #6