Avatar billede cp1 Nybegynder
27. august 2004 - 15:18 Der er 17 kommentarer

Deltagelse i Ulovligt Spørgsmål

Jeg sked i nælderne imorges (i min iver efter at hjælpe) fredag d 27/8/04 ved at deltage i et ulovligt spørgsmål og for en fuldstændig korrekt anmeldelse,samtidig for jeg en tom karmatildeling "Exp er ikke til for ulovlige ting" det er osse fint nok,men uden angivelse af navn og det gider jeg ikke.Jeg har igennem 4 år deltaget og løst mange opgaver på E og på intet tidspunkt fortaget mig någet ulovligt bevidst.
Dette er ikke ment som en tudemail men som et farvel til alle de goé mennesker jeg har mødt på Eksperten !

Tak til alle for en go tid på Eksperten og hvis i render ind i spørgsmål hvor jeg deltager og folk venter svar fra mig,er i så søde at fortælle dem at jeg ikke er her mere.Jeg ka af goe grunde ikke lukke dette spørgsmål.

Mvh /cp1
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2004 - 15:27 #1
Fuck den karma tildeling. Karma er for hippier..... :-)

Så længe system er så dårligt lavet, kan man ikke ta' tildelingerne seriøst. Hverken de gode eller dårlige.

Jeg er hold op med at kigge i mine karmatildelinger - jeg kan ikke bruge dem til noget.
Avatar billede norbert Nybegynder
27. august 2004 - 15:27 #2
Der har vi den sk*** karma igen. Ignorér den. Det gør vi andre. Jeg kan se - og andre kan også - på din karma, at folk er glade og tilfredse med din indsats på Eksperten. Fordi der er en der er lam i hovedet og smider sådan en - anonym naturligvis - karma, skal du da ikke lade dig slå ud. Igen et bevis på, at karmafunktionen har spillet fallit. Men desværre er den jo kommet for at blive. Og admin er ligeglad, bare pengene ruller. Og co-admin kan ikke gøre noget. De er lige så låst som vi er.
Avatar billede grunken Nybegynder
27. august 2004 - 15:32 #3
Jeg er helt enig I at karmatildelinger for det meste er hat og briller - men hvad jeg ikke helt kan forstå er at cp1 mente det som en nødvendighed at oprette dette indlæg, og gøre opmærksom på at "nu daffer jeg" (ærgeligt, men tag en pause i stilhed, og vend tilbage i stilhed)- cp1 du har lavet en fejl, og må betale din pris for det med 1 dårlig karmatildeling - se på masserne der ser dig som en helt okay bruger!
Avatar billede norbert Nybegynder
27. august 2004 - 15:38 #4
Jeg tror meningen med indlægget er netop at gøre opmærksom på, at karmaen er noget shit. Den er til absolut ingen nytte, andet end at disse tøsedrenge, der smider anonym karma, har fået en ny legeplads og kan gemme sig bag admin, som åbenbart holder med dem, siden man ikke kan få fat i dem. Det kunne være så nemt at lave det sådan, at man skal skrive sit brugernavn, men så vil det jo nok ikke blive brugt.
Avatar billede grunken Nybegynder
27. august 2004 - 15:42 #5
Norbert - ikke for at starte en kæmpe debat (igen)

Men helt ærligt - så tror jeg at et obligatorisk navn på en karmagivning ville give lige så store problemer da hævnkarmaer ville blive smidt i flæng
Avatar billede grunken Nybegynder
27. august 2004 - 15:44 #6
-upz

Tag karmaen for hvad det er - og underligt er at de folk der sidder her og "skaber" sig (inkl. mig selv) - faktisk alle har en karma der ligger pænt over middel!

Vær dog glad for det i stedet ;o)
Avatar billede norbert Nybegynder
27. august 2004 - 15:45 #7
Så vil man jo vide hvem det er. I øjeblikket bliver de smidt i flæng, men uden man ved hvem det er, og uden at man kan forsvare sig. Det svarer til at gå på gaden og få en kniv i ryggen. På den anden måde ser man da, hvem det er der stikker :-)
Avatar billede grunken Nybegynder
27. august 2004 - 15:48 #8
Norbert - og lige netop derfor ser jeg at navn på karma ville fjerne den naturlige objektivitet ;o)

Hvis du fik dårlig karma fra en person ville du med stor sansynlighed, returnere den... og hvad er det så værd ?
Avatar billede grunken Nybegynder
27. august 2004 - 15:50 #9
- men pånær det cp1 - ignorer den ene tildeling - og bliv her, eksperten bliver aldrig et bedre sted hvis det en geni efter det andet forlader stedet!
Avatar billede norbert Nybegynder
27. august 2004 - 15:53 #10
Det skal du nu ikke være så sikker på jeg ville :-)
Men jeg vil da forsøge at få en dialog igang med vedkommende for at se, hvor jeg har trådt forkert, og hvad jeg kan gøre for at rette op. Det er jo sådan det skal fungere, man er nødt til at rette sig ind efter hinanden, det kan man ikke, hvis ikke man kan tage dialogen.
Det sidste du siger, er jeg helt enig i
Norbert :-)
Avatar billede grunken Nybegynder
27. august 2004 - 16:01 #11
hehe :o)

- og så regnede det lige på os norbert *GG*
Avatar billede norbert Nybegynder
27. august 2004 - 16:05 #12
Det gjorde det sgu oss :-). Men jeg må indrømme, jeg er faktisk stolt af den, jeg har jo fået den, fordi jeg siger min mening og tør stå ved den, det tør tøsedrengen, der har lagt den, jo ikke. Han gemmer sig bag admins skørter. Lad dog barnet :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
27. august 2004 - 17:03 #13
AK!!

Men kan kun holde 100% med de indlæg der er kommet...
Jeg om nogen kender til at blive chikaneret i karma af folk uden "pung"

Folk ved efterhånden hvad jeg står for - også uden folk forklare det via karma - og det samme gælder for dit vedkommen. Hold ud og se hvad tiden bringer :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
27. august 2004 - 21:14 #14
Folk vil gemme sig i anonymitet, det bliver ikke ændret, desværre.
Vi andre der har boller til at lægge navn til vores karmatilkendegivelser, bliver/blev så svinet til at de anonyme narrehatte, det sjove i det er så at udstille deres ubehjælpsomme udgydelser offentligt i en tråd oprettet til det samme, og der i fuld offentlighed svine dem til, det ændrer ikke en skid ved systemet, men sjovt det er det altså.
CP1>>Du har kvajet dig, som du selv skriver, det er der ikke noget at gøre ved, og den dårlige karma er på den led fortjent, men hvorfor sætter TUMPEN ikke sit navn på, det fatter jeg ikke.
Den anden dårlige der er kommet senere med tudekiksen, tjae igen en TUMPE der ikke har boller til at sætte sit navn under, og som sådan er begge i mine øjne ikke et skud hagl værd, hverken tilkendegivelserne eller de der står bag dem.
Hold en pause, det hjælper (erfaring) og vend så tilbage, du er en af dem der er med til at opretholde et vist niveau herinde.
Mvh:
Fromsej.
Avatar billede freehelp Praktikant
29. august 2004 - 09:07 #15
Så smed tøsen også en her jubii
Avatar billede myg0th4x Nybegynder
04. september 2004 - 11:18 #16
rofl
Avatar billede freehelp Praktikant
04. september 2004 - 18:45 #17
?