Avatar billede jonpet Seniormester
28. august 2004 - 21:55 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Brænde en Hel mappe.

Hej Der..

Jeg vil spøger om hvordan jeg kan Brænde en Hel mappe (sub-Dir) Ned på cd-Rom. og hvad for et program kan jeg bruge til det.

                          Venlig Hilsen
                              Brian
Avatar billede crashdummy Nybegynder
28. august 2004 - 22:02 #1
nero - træk mappen over og brænd.
Avatar billede zenorph Nybegynder
28. august 2004 - 22:03 #2
Det kan du godt - fremgangsmåden afhænger naturligvis af, hvor mange MB/GB data vi snakker om, men hvis det er på almindeligvis, så kan du bare bruge "drag and drop" i f.eks. Nero Burning ROM.

Fremgangsmåden med Nero:

Åben programmet
Vælg CD-ROM (ISO)
Så kommer du derind, hvor du kan vælge, hvad som skal brændes.
I højre side skulle du kunne se, hvad har af filer - find den pågældende mappe du vil brænde, og træk den over i venstre side.

Når alt er valg, som skal brændes, indsætter du mediet, og vælg brænd.
Avatar billede jonpet Seniormester
28. august 2004 - 22:26 #3
Tak Skal du have Zenorph!!!
Avatar billede crashdummy Nybegynder
28. august 2004 - 22:53 #4
sSom jeg skrev ;)
Avatar billede zenorph Nybegynder
29. august 2004 - 01:03 #5
og jeg - men hva', jonpet tog selv points - gør nu heller ingenting :-)
Avatar billede crashdummy Nybegynder
29. august 2004 - 01:41 #6
;)
Avatar billede jonpet Seniormester
29. august 2004 - 14:52 #7
Ja det må du undskylde zenorph men jeg kan ikk hit u,a det.
Hvordan giver man points Når i svare med ( Kommentar )????
Jeg kan kun finde ud af at give points når i svare mad ( Svar )!!
Avatar billede zenorph Nybegynder
29. august 2004 - 14:54 #8
Det er skam også meningen - men folk smider ikke et svar, hvis det nu viser sig ikke at være løsningen jonpet :-) Men det gør ingenting - behold du bare selv dine points... hehe
Avatar billede jonpet Seniormester
29. august 2004 - 15:07 #9
Jo tak men,  kan man godt give points Når i svare med ( Kommentar )????
Eller er det kun et ( Svar ) man kan give points til?. :)
Avatar billede zenorph Nybegynder
29. august 2004 - 16:37 #10
Du kan ikke give os points når vi kun bruger "kommentar", dette bruges indtil vi er sikre på, at du har fået løsningen på det aktuelle problem der ligger.
Når du synes, at du er tilfreds med svaret, eller svarene - beder du os om at smide et svar, og så kan du lave points fordeling mellem dem, som du mener skal have points.
Avatar billede jonpet Seniormester
15. september 2004 - 11:01 #11
hej der
da jeg er tilfreds med svarene beder jeg om at i smide et svar.

                            Tak for hjælpen.

                                  Brian.