Avatar billede stefmeister Nybegynder
28. august 2004 - 22:04 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Nero kan ikke finde brænder

Hej

Vi har lige købt ny computer med DVD-+Brænder, det er alt sammen meget godt. Men nu når jeg starter Nero så kan man kun vælge den virtuelle brænder. Hvorfor kan den ikke finde min DVD-brænder?

//Steffen.
Avatar billede zenorph Nybegynder
28. august 2004 - 22:05 #1
Kan du se din brænder under "Denne computer" ???
Avatar billede crashdummy Nybegynder
28. august 2004 - 22:06 #2
Lyder som om Nero skal opdateres så databasen med brændere er up to date.
Hvilken version bruger du?
Avatar billede kobbernagel Nybegynder
28. august 2004 - 22:09 #3
Fulgte Nero med den nye computer, eller har du brugt Nero fra din gamle computer? Hvis du har brugt Nero fra den gamle computer, kan du samsynligvis ikke bruge det på den nye version, da Nero er låst til det brænderdrev softwaren fulgte med. Derfor kan den ikke se andre drev. Er dette tilfældet?
Avatar billede stefmeister Nybegynder
28. august 2004 - 22:16 #4
zenorph -> Ja det kan jeg godt

crashdummy -> Jeg har lige opdateret til 5.5.10.56

kobbernagel -> Ja det er den fra min gamle computer jeg bruger. Hvis den er låst, hvordan får jeg den så "låst op" eller hvordan får jeg så en ny legal version af Nero?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. august 2004 - 22:31 #5
stef => hvilken brænder er det?
prøv at brug http://www.nero.com/en/632012038142166.php til at finde din brænder og se hvilken version af Nero der understøtter din brænder.
Avatar billede kobbernagel Nybegynder
28. august 2004 - 22:35 #6
Da den "rigtige" Nero næsten koster det samme som en brænder, fås den kun i en "lite" version som bundles med brænderen. Disse versioner kan så vidt jeg ved ikke låses op. Da det er 5.5 versionen, kan du vist ikke mere hente en trial version. For ellers kunne du jo prøve om dit serie nummer ville du der. Ellers må du bide i det sure æble og købe den nye version 6 på deres side. Du kan evt også bare prøve den gratis i 30 dage.
Avatar billede crashdummy Nybegynder
28. august 2004 - 22:54 #7
http://www.nero.com/en/nero-prog.php - her er den som demo
Avatar billede stefmeister Nybegynder
29. august 2004 - 10:59 #8
hmm okay... kan lige prøve at opdatere databasen HVIS det skulle være tilfældet.
Avatar billede stefmeister Nybegynder
29. august 2004 - 11:37 #9
Nå det kunne jeg ikke lige få til at virke.
Dropper I ikke nogle svar så I kan få point?

Jeg må bare se om jeg kan få fat i Nero 6
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. august 2004 - 11:39 #10
hvilken brænder er det?
Avatar billede stefmeister Nybegynder
29. august 2004 - 12:00 #11
Ud fra hvad jeg lige kan se så er det en NEC.

Har lånt Nero 6 af en ven - nu kan den godt finde brænderen.
Avatar billede stefmeister Nybegynder
29. august 2004 - 12:00 #12
så må jeg se om den virker.
Avatar billede stefmeister Nybegynder
29. august 2004 - 22:23 #13
Den virker fint.
Avatar billede kobbernagel Nybegynder
30. august 2004 - 08:06 #14
Svar
Avatar billede stefmeister Nybegynder
30. august 2004 - 15:55 #15
andre?