Avatar billede a.and Nybegynder
29. august 2004 - 19:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

windows fejl blå skærm

hej
når jeg prøver at starte windows kommer der en blå skærm op...  hvoer der c:00000??? og derefter genstarter computeren...
hvad kan det være for en fejl?
kan man gøre noget ved den?

på forhånd tak
Avatar billede c-holst Novice
29. august 2004 - 19:40 #1
du kunne jo prøve en repair.læs og forbered dig for et godt resultat
http://hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair

er det software- burde det hjælpe

er det hardware- hjælper det nok ikke, og så kigger vi på det
Avatar billede hcma Novice
29. august 2004 - 19:44 #2
står der ikke noget mere i bunden af BSOD
Avatar billede a.and Nybegynder
29. august 2004 - 20:03 #3
når jeg hcma.... når jeg prøver atboote fra windows xp cd kommer der ikke en mulighed der hedder r, der ikke en mulighed, der står bare om jeg vil formatere , slette partition eller oprettepartition ....
Avatar billede a.and Nybegynder
29. august 2004 - 20:19 #4
Avatar billede c-holst Novice
29. august 2004 - 20:32 #5
forstår ikke lige helt at du kører to tråde om samme ting, forvirer lidt
Avatar billede hcma Novice
29. august 2004 - 21:05 #6
c-holst >>  det ene er en BSOD  og det andet er en manglende fil, men jeg tror også at det i bund og grund er det samme.
Avatar billede hcma Novice
29. august 2004 - 21:07 #7
a.and >>  hvis pc'en oppe at køre kan du så ikke lukke spørgsmålene. Hvis ikke den stadig ikke kører, vender du selvfølgelig bare tilbage.