Avatar billede ds-zim Nybegynder
29. august 2004 - 22:31 Der er 1 løsning

entry point ddentry12 could not be located

"The procedure entry point ddentry12 could not be located in the dynamic link library DDRAW.dll "

Denne fejlmeddelelse får jeg ved forsøget på at starte et spil så simpelt som MagicBall fra
www.dreamdale.com. Efter at have søgt eksperten har jeg fundet dette tidligere spm;

http://eksperten.dk/spm/266371

hvori opdatering af drivere bliver foreslået som løsning. Jeg har nu opdateret til DirectX9.0c,
den seneste driver til Radeon 9600S-PD fra http://www.ati.com/support/driver.html , og ja jeg
har installeret SP4 til Win2K.. Dette har jeg nu gentaget ca. 7-8 gange og bliver stadig
pisset på af ovenstående fejlmedd. Jeg vil derfor konkludere at det intet har med drivere at
gøre, nogen som kan præcisere wtf der går galt ?!?

Zim
Avatar billede ds-zim Nybegynder
31. august 2004 - 13:22 #1
Pga. overskredet deadline lukkes spm.
Formåen mht. dette problem er tilsyneladende mangelfuld